Derivazioni: Space for communication by TANAKA Sigeto
[About] [Author] [Archive] [Mobile] [RSS]

« 毎月勤労統計調査問題における政府と専門家:データに基づく批判の不在 (社会政策学会第144回大会, 2022-05-14) «  | | 

Derivazioni

This blog includes Tanaka Sigeto's daily updates and offers a space for discussion on sociological research and university education. Contents are in Japanese or English. Comments and trackbacks are welcome for each article. You can send a message to me as a comment to this entry (Check the "Secret" box below the comment form, if you want to make the message confidential). Otherwise, see the article "Activities elsewhere" for various ways to contact me.

It also carries announcement about Tanaka's classes. Follow the articles classified in the "School" category to see the announcements.


(2011-09-02 released.)



Related articles



Comment:

3/23 国民生活基礎調査分析結果報告会ほか (仙台)

http://www.sendai-l.jp/cgi-local/event_t/view.cgi?ARTICLE=on&NO=374

登壇します。

【女性の生きづらさをみんなで考えよう:みえない貧困とジェンダー】

2013年3月23日(土) 13:30~16:00
エル・ソーラ仙台 大研修室
(JR仙台駅前 AERビル 28F)



調査報告
「国民生活基礎調査分析結果」「女性の生活状況及び社会的困難をめぐる事例調査」より

○基調講演・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

【講師】
藤原 千沙 氏 岩手大学 人文社会科学部 准教授

○パネルディスカッション・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・
【パネリスト】
佐藤 恵美 氏 せんだい若者サポートステーション キャリア・カウンセラー
田中 重人 氏 東北大学 大学院文学研究科・文学部 准教授
成田 洋美   せんだい男女共同参画財団職員
        ほか


Leave your comment

All items are optional (except the comment content). Posted comment will be immediately published, without preview/confirmation.

To pass my SPAM filter, include some non-ASCII characters more than 1% of Your Comment content. If you cannot type non-ASCII characters, copy & paste the star marks: ★☆★☆★☆.

Name
Title
E-mail (not to be published)
Your comment
Secret
Only the blog owner can read your comment


Trackback:

http://blog.tsigeto.jp/tb.php/4-295e1d23


Recent

Articles

Comments

Trackbacks


Archive

Monthly

Categories [Explanation]

| News:0 || Research:77 || Education:4 || School:278 || School/readu:3 || School/writing:17 || School/family:18 || School/occ:16 || School/quesu:6 || School/statu:4 || School/readg:18 || School/quesg:13 || School/statg:25 || School/kiso:5 || School/study:24 || School/intv:12 || School/book:0 || Profile:2 || WWW:7 || WWW/this:4 |